عزیز مامان

شعر لی لی لی لی حوضک

1394/6/18 12:34
نویسنده : مامان نادی
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

شعر کودک

 

 

آرامآرامخجالتخندهخنده

لی لی لی لی حوضک
گنجیشکه آمد آب بخوره افتاد تو حوضک 
این یکی درش آورد
این یکی آبش داد
این یکی نونش داد 
این گفت: کی هلش داد؟
منه منه کله گنده

دلغکدلغکجشن

نسخه دوم شعر:

لی لی لی لی حوضک 
جوجو اومد آب بخوره افتاد تو حوضک
***
این میگه بریم دزدی 
این میگه چی چی بدزدیم؟
این میگه طشت

***

طلای پادشاه رو!
این میگه جواب خدا رو کی میده؟
این میگه من من کله گنده

محبتمحبتمحبت

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

همراه رایانه
19 شهریور 94 10:22
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
22 شهریور 94 12:39
سرت را بر شانه های خدا بگذار ... تا او با نوازش های دست مهربانش , قصه ی عشق را چنان زیبا برایت بخواند که دیگر نه از دوزخ وحشت کنی و نه از بهشت به رقص آیی ؛ نه از نداشتن چیزی غصه بخوری و نه ازنداشتن کسی... خدایـــــــــــــا ! من ایمان دارم ... ایمان دارم به این که هر که دلش هوایی تو شود تو هوایش را داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عزیز مامان می باشد